Politică de rambursări și returnări

.     DEFINIREA TERMENILOR UTILIZAŢI

În cadrul secţiunii de Termeni şi Condiţii, următorii termeni vor fi utilizaţi frecvent, având următoarea semnificaţie:

  • Noi/nostru – compania ZATARO BOUTIQUE SRL, cu sediul social în Tamasi, strada Platanilor 62, România.
  • Dumneavoastră/Utilizatorul – orice persoană fizică sau juridică ce accesează şi navighează site-ul https://zanana.ro/.
  • Clientul – orice persoană fizică sau juridică ce accesează şi navighează site-ul https://zanana.ro/, culminând cu o plasare a unei comenzi pentru produsele comercializate în secţiunile site-ului.
  • Site-ul – website-ul https://zanana.ro/, deţinut şi administrat de compania ZATARO BOUTIQUE SRL, precum şi subpaginile acestuia.
  • Termeni și Condiții – dispoziții generale prezentate la adresa https://zanana.ro//termeni-si-conditii/, cu aplicabilitate în relația dintre Noi și Dumneavoastră, la accesarea şi utilizarea site-ului.
  • Politica de Confidenţialitate – dispoziţii privind prelucrarea datelor cu caracter personal, disponibile aici.
  • Politica Cookies – modulele cookies disponibile şi utilizate în cadrul site-ului, disponibile aici.

 

2.     DISPOZIŢII GENERALE

Vă mulţumim pentru interesul acordat şi pentru faptul că aţi ales să utilizaţi website-ul nostru www.https://zanana.ro/ (la care se va face referire în continuare prin sintagma “https://zanana.ro/” sau “site-ul”).

Site-ul https://zanana.ro/ este deţinut şi administrat de compania ZATARO BOUTIQUE SRL, cu

 

Înainte de a utiliza site-ul https://zanana.ro/, vă rugăm să citiţi cu atenţie secţiunea de Termeni şi Condiţii. Aceste prevederi se completează şi cu legea 365/2002 privind comerţul electronic, republicată şi modificată şi cu OUG 34/2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii.

Astfel, pentru utilizarea site-ului https://zanana.ro/, este necesară acceptarea unor termeni şi condiţii. Aceşti Termeni şi Condiţii, alături de Politicile GDPR au aplicabilitate de fiecare dată când accesaţi şi utilizaţi site-ul https://zanana.ro/. Astfel, accesarea şi utilizarea site-ului https://zanana.ro/ reprezintă acordul Dumneavoastră referitor la respectarea acestor Termeni şi Condiţii. În cazul în care refuzaţi acceptarea acestor Termeni şi Condiţii sau Politicile de GDPR, vă rugăm să nu mai accesaţi şi să nu navigaţi site-ul https://zanana.ro/.

Site-ul https://zanana.ro/ îşi rezervă dreptul de a aduce modificări sau completări ale acestor Termeni şi Condiţii sau Politicilor de GDPR, fără a exista o modalitate de notificare în prealabil a utilizatorilor site-ului. Informaţiile publicate pe site-ul https://zanana.ro/ au caracter informativ, astfel că nu constituie un substitut al unui consult sau al unei prescripţii din partea medicului sau farmacistului.

Conţinutul publicat pe site-ul https://zanana.ro/, precum texte, imagini, elemente de grafică sau alte tipuri de informaţii, reprezintă proprietatea intelectuală a https://zanana.ro/, fiind apărat de Legea drepturilor de autor şi de legile referitoare la proprietatea intelectuală şi industrială. Orice utilizare fără acord în prealabil din partea https://zanana.ro/ a elementelor mai sus menţionate se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Compania ZATARO BOUTIQUE SRL nu se face responsabilă sau vinovată pentru eventualele pagube sau efecte adverse apărute în urma folosirii produselor achiziţionate prin intermediul acestui site în alte modalităţi decât cele recomandate în prospect.

ZATARO BOUTIQUE SRL îşi asumă responsabilitatea pentru greşelile de tipărire sau afişare necorespunzătoare a preţurilor sau caracteristicilor. În eventualitatea în care preţul produsului sau unele caracteristici ale produsului au fost afişate greşit pe site-ul https://zanana.ro/, iar livrarea a fost încă efectuată, noi ne alocăm dreptul de a anula livrarea respectivului produs şi de a anunţa clientul în cel mai scurt timp despre eroarea aparută.

3.     DEFINIREA CONTRACTULUI LA DISTANŢĂ

Prin accesarea site-ului https://zanana.ro/ şi plasarea comenzii, utilizatorul îşi exprimă acordul cu privire la comunicarea prin e-mail sau telefonic, ca modalitate de derulare a activităţii noastre. Contractul la distanţă este valabil din momentul în care comanda utilizatorului este confirmată electronic via e-mail de către noi. Utilizatorul care a plasat comanda devine proprietarul produselor achiziţionate în momentul confirmării plăţii, în cazul plăţilor online prin card, sau după efectuarea plăţii şi semnarea documentelor de transport în cazul livrării prin curier, cu plată ramburs.

4.     PREŢURI, MODALITĂŢI DE PLATĂ, FACTURARE

Preţul aferent fiecărui produs conţine TVA şi este afişat în paginile dedicate acestora din cadrul site-ului. Preţurile afişate pe paginile de produs ale site-ului https://zanana.ro/ nu includ plata aferentă transportului, costul fiind specificat separat, înainte de finalizarea comenzii. Transportul este gratuit pentru comenzile care depăşesc un anumit prag, specificat în fiecare pagină de produs. Administratorul site-ului https://zanana.ro/ deţine dreptul de a aduce modificări acestui prag, fără existenţa unei modalităţi de notificare a utilizatorilor site-ului. Utilizatorul site-ului https://zanana.ro/ are obligaţia de a verifica în pagina de produs la fiecare comandă efectuată pragul peste care transportul este gratuit.

Preţurile produselor comandate sunt cele afişate pe site-ul https://zanana.ro/ la data plasării comenzii, modalitatea de plată fiind specificată pe pagina de lansare a comenzii. Preţurile produselor de pe site-ul https://zanana.ro/ pot fi diferite de cele din farmacii sau alte magazine fizice.

Pe baza informaţiilor detinute de ZATARO BOUTIQUE SRL şi a celor furnizate  de cumpărător, va fi emisă o factură pentru produsele livrate.

5.     GARANŢII

Compania ZATARO BOUTIQUE SRL oferă garanţia că produsele livrate sunt originale, sigilate (în forma în care provin de la producători) şi prezintă factură fiscală şi chitanţă furnizată de firma de curierat cu care colaborează. Produsele de pe site-ul https://zanana.ro/ au calitate garantată conform perioadei înscrise pe ambalaj, în măsura în care sunt respectate condiţiile de depozitare menţionate în prospect. Pentru orice nelămurire sau reclamaţie, vă rugăm să ne contactaţi la adresa de e-mail [email protected].

6. POLITICA DE RETUR ŞI RETRAGEREA DIN CONTRACT

Aceste prevederi se completează cu legea 365/2002 privind comerţul electronic, republicată şi modificată şi cu OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii.

6.1. PRODUSELE PREZINTĂ DEFECŢIUNI TEHNICE

Clientul are obligaţia de a verifica starea produsului/produselor comandate în momentul primirii coletului. În cazul în care produsele comandate prezintă eventuale defecţiuni de funcţioare, clientul are la dispoziţie un termen de 48 de ore din momentul primirii coletului pentru a semnala electronic (e-mail: [email protected]) situaţia către noi. Clientul are obligaţia de a face dovada defecţiunii produselor, incluzând în email o poză cu situaţia produsului defect. Clientul are dreptul de a specifica în email modalitatea de soluţionare a situaţiei: poate cere returnarea sumei încasate de ZATARO BOUTIQUE SRL pentru produsul/produsele achiziţionate care prezintă defecţiuni sau poate cere înlocuirea produsului/produselor cu defecţiuni.

În cazul în care clientul doreşte returnarea sumei aferente comenzii, aceasta va include doar costul produsului/produselor, fără costul livrării la achiziţie, dacă este cazul. De asemenea, costul de livrare pentru returnarea produsului deteriorat către ZATARO BOUTIQUE SRL va fi suportat de către firma anterior menţionată, dacă este returnat de către client în termen de 14 zile lucrătoare de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia acestuia de a returna produsul deteriorat. Se recomanda utlizarea folosirea aceluiaşi serviciu de transport utilizat pentru recepţionarea produselor. În acest caz, clientul va primi contravaloarea produselor achiziţionate în termen de cel mult 10 zile lucrătoare, din momentul în care ZATARO BOUTIQUE SRL a intrat in posesia produselor returnate. Returul monetar către client va avea loc prin transfer bancar, clientul având responsabilitatea de a menţiona datele contului bancar la care va fi efectuată plata în cadrul e-mailului prin care a făcut sesizarea defecţiunii la adresa [email protected].

În cazul în care clientul doreşte înlocuirea produsului deteriorat, ZATARO BOUTIQUE SRL va suporta atât costul de livrare către client al produsului înlocuitor, cât şi costul de livrare a produsului deteriorar returnat de către client, dacă se utilizează acelaşi  serviciu de transport prin care clientul a recepţionat produsele. Clientul are la dispoziţie un termen de 14 zile lucrătoare pentru returnarea produselor cu defecţiuni, începând cu data la care suntem informaţi cu privire la decizia acestuia de a returna produsul deteriorat. În acest caz, clientul va primi alte produse în locul celor cu defecţiuni, corespunzătoare celor achiziţionate, în termen de cel mult 10 zile lucrătoare, din momentul în care ZATARO BOUTIQUE SRL a intrat in posesia produselor returnate.

6.2. RETRAGEREA DIN CONTRACTUL LA DISTANŢĂ

Conform OUG 34/2014, clientul are dreptul de a se retrage din prezentul contract la distanţă şi de a returna produsele achiziţionate, cu anumite condiţii menţionate în paragrafele următoare, fără a preciza motivele şi fără a suporta penalităţi, în termen de 7 zile de la data primirii coletului. Perioada de retragere expiră după 7 zile, începând cu ziua în care clientul a intrat în posesia fizică a produselor.

Pentru a returna produsele, clientul are obligaţia de a informa electronic (e-mail: [email protected]) compania ZATARO BOUTIQUE SRL cu privire la decizia de a se retrage din prezentul contract la distanţă. În acest scop, clientul are la dispoziţie un model de retragere, specificat în secţiunea următoare. În cazul în care clientul nu trimite solicitarea scrisă la adresa [email protected] în termen de 7 zile de la data primirii coletului, clientul nu mai are dreptul de a returna produsele.

În cazul în care clientul decide retragerea din prezentul contract şi returnarea produselor achiziţionate de pe site-ul https://zanana.ro/, compania SC AMD Nobel Pharmaceutical va rambursa suma aferentă produselor. Clientul nu va primi ramburs contravaloarea transportului, iar plata curierului pentru returnarea produselor va fi suportată tot de client. De la data trimiterii solicitării de returnare a produselor la adresa de e-mail [email protected], clientul are obligaţia de a returna produsele în maxim 14 zile lucrătoare. După această perioadă, clientul nu mai are dreptul de a returna produsele, cu excepţia cazului în care poate face dovada preluării de către curier a produselor, în acest caz depăşirea termenului de 14 zile nefiind responsabilitatea clientului. În acest caz, clientul va primi contravaloarea produselor achiziţionate în termen de cel mult 10 zile lucrătoare, din momentul în care ZATARO BOUTIQUE SRL a intrat in posesia produselor returnate. Returul monetar către client va avea loc prin transfer bancar, clientul având responsabilitatea de a menţiona datele contului bancar la care va fi efectuată plata în cadrul e-mailului prin care a făcut sesizarea de retragere din prezentul contract la distanţă, la adresa [email protected].

Clientul este responsabil de integritatea produselor până la intrarea în posesia AMD Nobel Pharmaceutical. În cazul în care doriţi să vă retrageţi din contractul la distanţă şi să returnaţi produsul, nu îl desigilaţi sau utilizaţi!

Nu pot fi returnate produsele care:*

  • au facut obiectul unei oferte speciale de tipul 1+1.
  • prezintă urme de lovire, deteriorare, uzură.
  • au fost desigilate şi nu mai au ambalajul original intact, cu toate accesoriile şi eticheta integre.
  • sunt puse prin orice mijloc într-o stare necorespunzătoare repunerii în vânzare.

*Aceste condiţii se aplică în cazul în care clientul doreşte retragerea din contractul la distanţă şi, implicit, returnarea produselor.

Pentru alte informaţii legate de returul produselor, vă rugam să ne contactaţi prin intermediul formularului de contact sau la adresa de email [email protected].

6.3. MODEL DE FORMULAR DE RETRAGERE

Prezentul formular se trimite completat către noi, la adresa [email protected], doar dacă doriţi să vă retrageţi din contractul la distanţă şi să returnaţi produsele, dacă acestea respectă condiţiile mai sus imputate.

 

Către  ZATARO BOUTIQUE SRL, Str. Platanilor 62, Tamasi, Ilfov, e-mail: [email protected], telefon: 0728 109 014.

Vă informez prin prezentul formular că doresc retragerea mea din contractul referitor la vânzarea online a următoarelor produse : ________________________

Produsul / produsele a(u) fost comandat(e) la data __________ şi primit(e) la data ____________.

Nr. Factura __________.

Numele clientului:________________.

Adresa clientului: ________________.

Semnătura clientului:_____________.

Data:___________.

6.     PROGRAM DE LUCRU, LIVRĂRI

Clientul poate plasa o comandă pe site-ul https://zanana.ro/ în orice moment, însă perioada de confirmare şi procesare a comenzii este de Luni până Vineri, în intervalul orar 09:00 – 17:00, cu excepţia sărbătorilor legale. În cazul sărbătorilor legale pot apărea anumite întârzieri, care vor fi menţionate în pagina de produs, dacă este cazul.

Produsele disponibile pe site-ul https://zanana.ro/ pot fi livrate prin intermediul firmei de curierat Cargus, numai pe teritoriul României. Termenul de livrare pentru comanda efectuată este de regulă 1 – 2 zile lucrătoare din momentul confirmării comenzii, însă pot apărea întârzieri faţă de acest termen de livrare, caz în care ZATARO BOUTIQUE SRL nu îşi asumă nicio răspundere în numele firmei de curierat.

7.     OBLIGAŢIILE CLIENTULUI

Clientul are obligaţia de a ne furniza informaţii reale, corecte şi actuale despre entitatea sa atunci când acestea i se cer, în caz contrar există posibilitatea refuzării comenzilor sau chiar imposibilitatea livrării corespunzătoare a acestora; ZATARO BOUTIQUE SRL nu îşi asumă nicio răspundere în cazul în care informațiile furnizate de client nu sunt corecte.

Clientul are obligaţia să accepte Termenii şi Condiţiile site-ului https://zanana.ro/, disponibile pe https://zanana.ro//termeni-si-conditii/, odată cu utilizarea site-ului şi plasarea comenzilor şi să achite contravaloarea produselor prin metodele puse la dispoziţie, la momentul transmiterii comenzii.

8.     OBLIGAŢIILE VÂNZĂTORULUI

Prin vânzător se înţelege compania ZATARO BOUTIQUE SRL, care deţine şi administrează site-ul https://zanana.ro/. Astfel, vânzătorul are următoarele obligaţii:

  • să pună la dispoziţia utilizatorilor gratuit informaţii profesionale cu privire la produsele sale. Conţinutul publicat pe site-ul https://zanana.ro/are caracter orientativ. Imaginile produselor sunt afişate cu titlu de prezentare. În funcţie de lotul în care au fost fabricate, aspectul real al produsului poate diferi.
  • să contacteze clienţii pentru confirmarea comenzilor, prin e-mail sau telefonic.
  • să livreze produsele în cel puţin 1 – 2 zile lucrătoare şi cel mult 30 de zile lucrătoare de la confirmarea primirii comenzii, dacă acestea sunt în stoc.
  • să anunţe clienţii de eventualele întârzieri ale livrării comenzilor, în cazul în care produsele comandate nu se află în stoc.
  • să utilizeze datele personale furnizate de către clienţi / utilizatori ai site-ului https://zanana.ro/ în concordanţă cu secţiunea “Politica de Confidenţialitate”, disponibilă pe https://zanana.ro//politica-de-confidentialitate/.

 

Share This