E pandemie pentru cine inca nu stie.
Gradina nu este vreo urgenta pentru nimeni dar avand in vedere ca vom sta muuuult in ea am zis sa o facem mai frumoasa.
Nu am vrut sa mergem in magazinele de profil pentru ca… pandemie.
Am gasit pe net un site GradinaMax care arata demenial. Poze minunate, o pagina de facebook si instagram bine intretinute, asta ma ducea cu gandul ca oamenii investesc si si grija la ce fac.
Preturi peste ce gasesti in magazine dar la ce poze aveau, asteptam ca si plantele sa fie peste ce gasesc in magazine.
Nu? Nuuuuu!!!
Am comandat plante cataratoare, pomi fructiferi columnari si alte cateva.
La livrare scria 2-5 zile de livrare.
Daca luam perioada maxima cu Pastele, trebuiau sa vina marti dupa sarbatori.
Nop. Nu mesaj, mail sau orice.
Vineri (deci am asteptat, marti, miercuri, joi) am sunat. Mi-a raspuns o doamna mega plictisita de viata (genul de atitudine ‘nu imi pasa nici de tine si nici de cerintele tale) care mi-a spus ca este o perioada aglomerata abia dimineata au pus la curier dar nu stie cand ajunge.
Asta cu ‘perioada aglomerata’ la unele afaceri e ca ‘iarna ne-a luat prin surprindere’.
Nu cu asta va ocupati?? Cu plante? Nu in aprilie e sezonul?
Bun. Luni dimineata primesc mesaj ca vin seara plantele.
Am luat cu ramburs plata, nu ca ne-a ajutat la ceva. Curierii nu iti dau voie sa deschizi pachetul inainte sa platesti. Ei au luat banii si dusi au fost.
Recunosc ca ne-a cam picat fata la cate plante aveam comandate, cat de mici erau pachetele. Sotul nici nu a mai vrut sa le deschida.
Pe scurt, astea nu sunt plante sunt rasaduri de cate un fir!!! De 10 cm inaltime la bani multi!
De ieri, de cand am incercat toate metodele sa dau de ei (dupa ce am sunat de vreo 15 ori pe 3 numere de telefoane, scris mail, whats up, messenger si instagram) am postat pe instagram un story despre ei. De atunci am avut 2 mesaje de bine despre ei si 15 depsre ce tepe si-au luat fiecare. Cea care m-a socat cel mai tare a fost cea in care a primit un alt pom decat cel comandat si si-au dat seama anul urmator…
Dimineata am facut reclamatie la anpc dupa ce sunasem si trimisesem mesaje pe toate variantele posibile.
Dupa ce abia la 13.30 mi-a raspuns o duduie la fel de plictisite ca celelate cu care am mai vorbit si singurul raspuns ‘asteptati, va sunam noi’.
Dupa o jumatate de ora ma suna un domn, singurul care a stiut sa isi ceara scuze si sa calmeze un client nervos. I-am sugerat sa le faca un trainning si doamnelor.
Nu a avut raspuns pentru cat de mici sunt plantele pentru banii platiti, dar ca vor trimite cei 2 pomi lipsa.
‘Suntem aglomerati in perioada asta’, mi-a spus iar eu nu m-am putut abtine sa nu ii spun ca si iarna ninge. Totusi, mi-a oferit varianta de a trimite plantele inapoi in 90 de zile (atentie, cele 90 de zile se numara de cand a e plecat de la ei, deci din 24 aprilie si nu 27 aprilie cand am primit eu pomii) daca nu se prind sau am probleme cu ele.
Acum, mie imi vine sa le fac pachet sa le trimit, dar daca ii zic sotului dupa ce a stat sa le planteze sa le scoata si sa le trimitem inapoi, cred ca o sa fie foarte ‘fericit’.
Doar ca sa intelegeti ce au pe site si ce am primit, va pun cateva poze.
Pozele cu plantele lor sunt de pe mailul de confirmare al comenzii. Nu ma intelegeti gresit. Nu ma asteptam sa fie ditamai tufa de pe site, dar nici un bat.
Pe site arata asa:
De ce scriu?
Sa nu se mai pacaleasca si altii. De ieri de pe instagram 3 oameni mi-au scris sa imi multumeasca ca erau la un pas sa comande de la ei.
Ca sunt si oameni norocosi care au fost fericiti cu serviciile lor? Sunt.
Eu nu sunt. Intr-un final, foarte fain omul de la sfarsit. Astept sa vad ce se intampla cu plantele si cum rezolva problemele daca apar. Va tin la curent cu florile pe care nu cred ca le voi avea anul acesta.
Daca am o rugaminte este sa distribuiti articolul sa ajunga la cat mai multi.
Cei care ma urmariti stiti bine ca sustin producatorii nostri, dar mi-as dori sa schimbe lucrurile atunci cand au probleme.
Varianta de ‘lasa ca merge si asa’ nu ar trebui sa existe in nici un domeniu, ca de aia merge tara asta asa.
Probleme sunt peste tot si oricand pot aparea, diferenta este cum reactionezi la ele. Asta inseamna un client care revine si iti da o recomandare buna, fata de unul care pleaca si urla ‘ocoliti’.
Momentan cu privire la ei nu va pot face o recomandare, desi pana sa sune domnul respectiv, v-as fi spus clar ‘incercati in alta parte’. Mai dau o sansa si plantelor si lor sa faca ce trebuie si daca sunt probleme sa reactioneze. Inca ma culc seara si sper ca a doua zi sa fie alte plante…
Voi de unde va luati plantele? Ce experiente si recomandari aveti? Poate facem o lista de unde sa ne luam ce avem nevoie.
Multa grija si iubire!