Cum am plecat pentru 7 nopti la Corbu si am stat DOAR o noapte

Nici nu stiu cu ce sa incep, asa dezumflata sunt.
In februarie am cautat cu Alex cazari pentru vara aceasta. In fiecare an am mers la acelasi hotel din Mamaia, dar pentru ca suntem cu 3 pitici si am zis sa mai schimbam, visam la ceva micut, cu o curte mare si fara batai de cap.
O cunostinta mi-a facut o recomandare si de cand am intrat pe site am ramas impresionata de poze. Apoi am cautat si pe pagina de facebook review-uri si pe instagram. Bonus am gasit si un articol pe un blog care ii laudau.
Toate spuneau acelasi lucru: afacere de familie, stil rustic, familie, mancare buna.
Singurul inconvenient era ca plaja era la 3 km, dar puteam trai cu asta.
Am ales cel mai mare Pavilion care se lauda cu 2 paturi matrimoniale (in descriere este scris si ca pot pune extra un pat gonflabil la cerere si ca se preteaza pentru 2 cupluri dar ca baia este la comun.)
Am spus ca daca are 2 paturi matrimoniale si se preteaza si cuplurilor e minunat si pentru noi ca doar ne impartim copiii si aia e.
Am ajuns la masa de pranz, cand foarte amabili si simpatici ne-au primit gazdele.
Cand ne-au prezentat pavilionul, din pacate nu era nimic din ce ne asteptam. Era o camera lunga, din piatra si cu piatra pe jos, impartita in doua de niste busteni, cu 2 paturi, unul dintre ele gonflabil. (Recunosc ca m-am intrebat daca vin doua cupluri daca fav sex in grup sau vin la abstinenta, pentru ca nu exista nici un fel de intimitate intre cele doua laturi ale camerei).
Din pacate era si un miros de inchis puternic care deranja atat de mult incat Maria ne-a intrebat ce miroase urat.
Am oftat lung, dar am luat toate ca pe o aventura, decisi sa ne simtim bine cu oamenii, pisicile din curte si noii priteni pe care Maria si Alexandru si i-au facut.
Dupa-masa am fost la nasi sa ii vizitam si ne-am intors seara. Am culcat copiii, eu pe cei mari in patul gonflabil si tati pe Achim in patul mare.
Dupa ce au adormit strumfii am iesit in curte, amuzandu-ne ca nu e ce ne-am imaginat dar ca atmosfera e faina si ca va fi altceva pentru copii.
Aproape de 11 noaptea ne-am dus la culcare. Eu in patul gonflabil cu cei mari, Alexandru cu piticul.
Eram franta, trezita de la 6 dimineata, plus drum, plus oboseala, ma gandeam ca adorm repede. Dupa nici o jumatate de ora de stat, stat mult spus, ca tot mutam copiii de pe mine, care alunecau, am simtit cum toata coloana mea este rece ca gheata. Adormisem si m-am trezit de frig. Un frig ciudat pentru ca pe partea de deasupra unde eram invelita, transpirasem, pe spate eram rece toata. Cand am pus mana pe copii erau la fel.
Mi-am dat seama ca nu voi putea dormi asa, mai ales la problemele mele cu spatele, sigur ma ia ambulanta dimineata.
L-am trezit pe Alex si i-am spus cum suntem. A mutat copiii mari langa Achim, ca pe sarmalute si eu m-am pus intre ei. Mi-am lipit spatele de al Katarinei sa mi se incalzeasca si abia dupa, printre zgomote (picau nuci, cred ca erau, pe casa si ma speriau de fiecare data) am adormit.
Alex a dormit cu 2 pulovere cand pe el, cand sub spatele lui si invelit. Pe la 5 s-a ghemuit langa noi, avand si el spatele rece. Si lui nu ii este frig usor. Ne-a gasit dimineata pe toti 5 in pat. Asta e partea romantica si draguta, dar si mai obositi decat ne-am culcat si cu gandul sa plecam.
Am explicat situtia gazdei, care ne-a spus ca de 2 ani se doarme bine in acel pat si ca poate e dezumflat. I-am explicat ca nu am venit sa dorm pe pat gonflabil dezumflat sau nu, ci sa dorm bine si sa ma bucur de vacanta noastra.
Am platit pentru cele 24 de ore de cazare si mese (luate doar o parte din ele) si am plecat.

Poate nu am avut noi chimie cu ei, poate suntem noi fitosi, avand in vedere ca au plin si la anul din cate am inteles. Dar da, pe banii mei sunt fitoasa la somn. Daca vreau pat gonflabil ma duc in camping. Gazdelor le-am spus si la plecare, ca sunt foarte simpatici, dar ca trebuie sa investeasca intr-un pat.
Le mai recomand si o curatenie temeinica unde sa scoata acel miros inchis.
Conceptul e foarte fain, dar mai au mult de lucrat la stilul rustic curat si frumos.
Va rog sa nu imi cereti numele. Ei sunt faini ca oameni si daca inteleg acest feedback, vor face lucruri incredibile.

Unde am plecat?

Unde venim de 5 ani si doar unde vom mai veni pe litoralul nostru, Hotel Parc.
E fain tare sa vezi marea, sa cobori din camera si sa mergi pe plaja. Sa miroasa a curat si sa dormi intr-un super pat. Cu loc de joaca si mancare buna.
Cu pandemia mi-a fost frica fiind un hotel mare, dar e senzational cum s-au organizat. Toata lumea poarta masti, au semnalizata distanta intre oameni la receptie, micul dejun se serveste si afara, doar bufetul este inauntru si nu e voie fara masca si dezinfectarea mainilor inainte de a atinge orice.

IMG 20200623 WA0013

IMG 20200623 WA0008

Loc de joaca afara

IMG 20200623 WA0011

Plaja direct in fata

IMG 20200623 WA0009

Dezinfectant peste tot

In lift se merge fiecare separat, cu familia sa.
Se dezinfecteaza fiecare camera in parte si holurile zilnic (iti dai seama dupa miros).
Luati-l in calcul, daca veniti la mare.

Nu ma mai tenteaza aventura si nici pozele bine facute. Avem 3 copii si pana cresc nu mai incerc altceva decat stim deja. Ceea ce va recomand si voua! Daca va place unde mergeti, nu renuntati. Daca nu sunteti multumiti, incercati pana va gasiti linistea.
Eu la concluzia asta am ajuns.
Nu exista locatia perfecta. Exista locatia care se potriveste fiecaruia in parte, in functie de nevoi si dorinte.

Cum e la Mamaia?
Goool! Vremea superba de cand am ajuns. Apa rece dimineata dar calda dupa-masa. Sincer? Ador cum e acum. Veniti pana nu se umple 😉.

Voi unde mergeti anul acesta?